loi krathong, en pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu loi krathong, en pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu

loi krathong, en pai

Blijf op de hoogte en volg Suus, Thomas, Yara & Tygo

08 November 2017 | Thailand, Chiang Mai

Op 3 november was het in thailand loi krathong. Dat wilde ik zo graag zien!
Helaas waren de entree tickets al uitverkocht maar net buiten de poort was ook genoeg te zien. Echt magisch!!! zo mooi!!! De kinderen vonden het ook helemaal geweldig!

Verder zijn we nog naar een tempel geweest op een berg, we waren met twee belgische meisjes samen gegaan en eentje wist te vertellen dat er een lift was, handig.... scheelde ons weer veel trappen. Het was een mooie tempel maar echt mega toeristisch, dat was een beetje jammer want het was echt wat wij noemen "toeristenvolk", gewoon met korte broek, soms schoenen aan, foto maken met de rug naar de boeddha, bij een bord waarop staat hier geen schoenen neerleggen maar op het rek ligt er gewoon een hele berg schoenen omheen, echt respectloos. Dat soort dingen zag je niet in sri lanka.

Ook zijn we op zondag nog naar de avondmarkt geweest in chiang mai, zo leuk! echt kilometers markt.
maandagmorgen zijn we naar pai gegaan, een prachtige weg wat 3 uur rijden is met honderden bochten die door de bergen heen slingert. Het is een leuk stadje in een prachtige omgeving!
Vandaag hebben we een halve dag tour gedaan naar een waterval, tempel, uitzichtpunt, soort aardbeienland, en hotsprings.
Morgen gaan we naar een ander hotel, een houten bamboehutje met hangmat vlakbij de rivier voor 2 nachten en dan weer naar chiang mai voor 2 nachten om vervolgens richting bangkok of de eilanden te gaan dat weten we nog niet.

• 08 November 2017 - 14:04

Ab:

Hee sus en thomas en kids wat een geweldige verslagen heerlijk om te lezen we genieten een beetje mee
    En wat is het mooi daar blijf genieten en schrijven
    Gr greet en ab

• 08 November 2017 - 19:05

Mijnie:

Wat bijzonder , idd magisch, die foto’s van het lichtjesfeest. Super