mirissa - Reisverslag uit Mirissa South, Sri Lanka van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu mirissa - Reisverslag uit Mirissa South, Sri Lanka van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu

mirissa

Blijf op de hoogte en volg Suus, Thomas, Yara & Tygo

08 Oktober 2017 | Sri Lanka, Mirissa South

We zijn in mirissa in hotel wavelength. Super mooi en zulke lieve mensen!
We hadden voor 3 nachten geboekt maar vonden het een mooi en fijn hotel dus hebben we het verlengd tot 6 nachten. Heerlijk even relaxen.
We hebben twee dagen alleen maar regen gehad dus dat was iets minder maar zijn we lekker op de hotelkamer gebleven. Een beetje filmpjes kijken en tenten bouwen. Ook helaas weer allemaal ziek geworden van het eten dus wel fijn om op een plek te blijven als je gammel bent.
We hebben heerlijk zandkastelen gebouwd, in de golven gespeeld en bij de restaurantjes gegeten aan zee. Ook heb ik een yogales gevolgd. Was zo fijn om weer te doen! En ik ben nog net zo stijf als een plank als altijd maar fijn was het wel weer en daar gaat het om.
Savonds als we terug lopen van het eten vinden we het erg leuk om beestjes te spotten. Een megaslak!! Onze favorieten vuurvliegjes en gekko's en soms een kakkerlak ieeuuww.
Op de weg hierheen hadden we weer een privé taxi en reden we door een wildpark heen en daar liepen er gewoon olifanten over de weg! Zo bijzonder! Morgen vertrekken we met de tuktuk (de favoriet van de kids) naar het treinstation in matara om met de trein naar Colombo te gaan. Daar blijven we 2 nachten om het visum te verlengen en vanuit daaruit naar wat bezienswaardigheden in het noorden.

• 08 Oktober 2017 - 20:15

Saskia:

Hmmm da"s weer even minder allemaal ziek.dan kun je beter idd even op een plek blijven en bij komen.
    Echt zo gaaf voor de kids al die indrukken/avonturen.
    Veel plezier met trein!

• 09 Oktober 2017 - 18:29

Ab:

Hee susan en thomas wat vervelend dat jullie weer ziek zijn geweest
    Maar voor de rest vind ik het heel leuk om te horen dat het zo mooi is daar en dat de kids ook zo genieten
    Wij blijven jullie volgen en geniet nog gr ab en greet

• 09 Oktober 2017 - 19:09

Mijnie:

Vervelend, weer ziek...hopelijk hebben jullie het nu gehad. En wat heerlijk om gewoon wat langer ergens te blijven, hoe relaxed is dat?
    Mooi om te lezen hoe jullie genieten daar van grote en kleine beesten. Op Nasr het noorden.