australie!! - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu australie!! - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu

australie!!

Blijf op de hoogte en volg Suus, Thomas, Yara & Tygo

30 December 2017 | Australië, Bunbury

De vlcht van 6 uur begon niet zo goed, de slimmerikken hadden bij het inchecken ons niet naast elkaar geboekt, ik dacht al zoiets en vroeg er nog naar maar nee hoor we zaten naast elkaar verzekerde hij (ik dacht nog dat het om een vlucht met 3 rijen stoelen ging). er zijn in deze vliegtuigen 2 rijen van 3 naast elkaar. meestal hebben we een rij en 1tje naast het gangpad zodat we samen tyg kunnen insnoeren, helpen, spullen oprapen enz. maar nu hadden ze niet de stoel naast het gangpad gegeven maar bij het raam, en zaten er duus 2 mensen tussen....niet handig dus we wilde ruilen, de mensen wilde geen rij naar achter....wat een onzin wacht maar als je zelf kleine kids hebt, maar de rij achter ons wilde wel verkassen en de rij schuin achter ons ook gelukkig dus konden we toch naast elkaar zitten, tyg die al netjes ingesnoerd zat moest weer los en verplaatsen en tja daar had hij natuurlijk geen zin in en krijsde alles bij elkaar. hij had van mij voor die mensen die niet wilde verplaatsen 9precies zelfde stoelen 1 rij naar achter) nog wel langer mogen schreeuwen maar het aapje vond het wel mooi geweest na 10 miuten en is daarna heel lief filmpjes gaan kijken en lekker gaan slapen.

We zijn nu in australie, wat een heeeeeeerlijk land!
net als bij ons maar dan nog leuker! alles is goed geregeld mensen zijn erg relaxt, positief en erg vriendelijk. No worries hoor je hier ook de hele dag.
de eerste twee dagen zijn we in perth geweest
daar zijn we naar kingspark geweest met de bus en het openbaar vervoer IS GRATIS!! en hebben een eind gelopen, de dag erna zijn we naar de perth zoo geweest met de ferry. wat een mooi park!! heel groen en mooi aangelegd. ook hebben we kangaroe"s en koala's gezien.
vanmorgen zijn we met de trein in 2,5 uur naar bunburry gegaan en wat een mooie landschappen hebben we onderweg gezien, een treinreis is vaak al een excursie op zich zelf. vandaag lekker rondgewandeld, meteen bustickets voor 2 feb naar denmark gehaald (daar gaan we jeff en jane opzoeken die we in sri lanka hebben leren kennen, en die ons uitnodigde om bij hun te verblijven) en ziijn we naar een dolfijnen educatiecentrum gegaan erg leuk om te zien, ze hadden daar ook nemo visjes schilpadden en zeepaardjes/ de dolfijnen waren er helaas niet want ze zijn wild en komen wanneer ze zin hebben. meestal in de ochtend dus we gaan het morgenvroeg nog eens proberen. vanavond in een heeeeeeeeerlijk restaurant market eating house gegeten, we kunnen beide wel zeggen het beste restaurant waar we tot nu toe ooit hebben gegeten zo smaakvol echt top! voor iedereen alvast een hele fijne jaarswisseling!!!!

• 30 December 2017 - 16:46

Ab:

Wat een heerlijke beleving allemaal gewoon hier genieten van je verhalen en wat maken jullie veel mooie dingen mee gewldig als jullie terug zijn hebben jullie een hele tijd nodig omhier overterug te denken en weer alles te beleven en de fotos te bekijk je gr greet en ab

• 30 December 2017 - 18:21

Marcella:

Weer een stukje verder van huis!!!!! Wel leuk om te lezen.!

• 31 December 2017 - 16:37

Lucia:

Heerlijk, weer n verhaal om gratis mee te liften op jullie reis.
    Geweldig zoals jullie kunnen genieten van alles wat je meemaakt.
    En wat n ervaring om eens een jaarwisseling in een ander land en op n andere tijd als ons mee te maken.
    Het is hier 16:37 en bij jullie al bijna 24:00. Nieuwjaar. Maar heel veel plezier in Australië.
    We blijven jullie volgen. xxxx

Alvast een Gelukkig Nieuwjaar.

• 07 Januari 2018 - 19:17

Jolanda:

wat een heerlijk verhaal weer Susan en Thomas! Mooie foto's!! Wat een blauwe lucht, geweldig met hoofdletters.
    Fijn om jullie te kunnen volgen ondanks dat we hier in dit koude landje op jullie wachten. Dikke kus van John en mij xxx

• 18 Januari 2018 - 19:39

Mijnie:

Eindelijk jullie verhalen weer s kunnen lezen. Wat maken jullie mooie dingen mee zeg. Australië klinkt als een heel ander land, ook weer bijzonder lijkt me. Heerlijk om jullie op afstand zo te volgen.