reisschema bekend - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu reisschema bekend - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu

reisschema bekend

Blijf op de hoogte en volg Suus, Thomas, Yara & Tygo

08 November 2017 | Thailand, Chiang Mai

Onze bedoeling was om 7 maanden door Azië heen te reizen. Tijdens onze reis kwamen we veel mensen uit Australië tegen en toen we een erg gezellig gepensioneerd echtpaar tegenkwamen in Sri Lanka die ons uitnodigde in West Australië begon het toch wel echt te kriebelen. Vanaf hier is het maar 5,5 vliegen. .....afgelopen week hebben we besloten om extra naar Australië te gaan, en daarvoor onze reis in te korten naar 5 maanden.
Ook hebben we meteen de vluchten geboekt en daarmee hebben we ook een definitieve einddatum. Dat voelt best gek haha.
Ons reisschema is als volgt
27 nov- 24 dec naar vietnam
24 dec-27 dec naar Maleisië
27 dec-15 jan naar Australië
15 jan- 01 feb naar Maleisië
01 feb- 15 feb naar Japan
15 feb- 19 feb naar Maleisië
19 februari naar Amsterdam

Maleisië hebben we opgeknipt in drie delen want om naar Japan en Australië te vliegen was het daar het voordeligst.
Heel bijzonder kerst in Maleisië en oud en nieuw in Australië.
Super aardige mensen in Australië we mogen van hun hun auto gebruiken maar helaas hebben we geen internationaal rijbewijs bij ( we zouden alleen in azie blijven en daar gaan we echt nooit autorijden) dus dat gaat niet door. We gaan daar reizen met de bus en hun willen ons wat gaan rondrijden want ze gaven aan dat ze met ons wilde gaan kamperen een paar dagen in een camper. We zijn erg benieuwd want we hebben nog nooit gekampeerd.

• 08 November 2017 - 15:20

Nicole:

Wat super leuk dat je je plannen gewoon wijzigt om dat te doen.
    Geniet ervan en geloof dat er wat mensen zijn die het zeker niet erg vinden dat jullie je reis een beetje inkorten en eerder terug zijn in Nederland, haha.
    Geniet, groetjes van ons allemaal, DeEggentjes.

• 08 November 2017 - 20:09

Mijnie:

Wat relaxed om zo flexibel te kunnen zijn. En heerlijk dat jullie dat ook doen.

• 13 November 2017 - 13:02

Nienke Broekman:

Hoi Susan, Ik weet toevallig uit ervaring dat je ook vanuit het buitenland een internationaal rijbewijs kunt aanvragen. Toen ik in Canada woonde heeft mijn vader zelfs voor mij een internationaal rijbewijs aangevraagd bij de gemeente....ik zou het zeker eens opzoeken. Je hebt nog tijd genoeg en misschien kun je nog net een beetje extra avontuur toevoegen aan jullie reis!!!

Heel veel liefs van de Broekmannentjes