dambulla - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu dambulla - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu

dambulla

Blijf op de hoogte en volg Suus, Thomas, Yara & Tygo

30 Oktober 2017 | Sri Lanka, Dambulla

Als plaatsje vonden we dambulla niet veel aan. We waren hier dan ook om naar de sigirya rots te gaan. Een prachtige omgeving met veel apen. Alles heel goed onderhouden. Het was nogal een klim, 1202 treden met bepakking ;) yara heeft bijna de helft zelf gelopen, echt zo knap van haar en daarna verder met de papataxi. Tyg binden we meteen bij dit soort dingen op de rug omdat het nogal een ondernemend ventje is die graag alle kanten op rent, behalve de kant waar wij heen gaan :)
Het was het dubbbel en dwars waard, wat een mooi uitzicht bovenop de rots!
Het zwembad bij het hotel gaf daarna heerlijk verkoeling en daar ontmoeten we een gezellig gepensioneerd australisch echtpaar wat op dat moment al 4 maanden door europa en azie aan het reizen waren. Zo leuk mensen die dat soort dingen ondernemen! ze nodigde ons uit om naar Denmark in Australie te komen, en zoals het er nu naar uitziet wijzigen we onze plannen iets en gaan we 2 weken door naar de westkust van Australie. Na Dambulla zijn we met een taxi ( met openbaar vervoer zou het 10 uur duren) 5 uur gaan rijden om naar het plaatsje unawatuna te komen.

• 30 Oktober 2017 - 17:38

Mijnie:

Is idd een hele klim, en dat met jullie bepakking, super stoer maar super gaaf

• 02 November 2017 - 20:23

Saskia:

zo dat ziet er gaaf uit!!
    Super knap van Yara,kanjer.