ella - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu ella - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu

ella

Blijf op de hoogte en volg Suus, Thomas, Yara & Tygo

29 September 2017 | Sri Lanka, Sri Lanka

Het was eeen prachtige tempel vlakbij kandy, er waren ook nog wat local kindjes waar Yara leuk mee heeft gespeeld. De treinreis naar Ella was eigenlijk luxer dan we dachten en was prima te doen. De kids hebben zich goed vermaakt met filmpjes kijken. Alleen 1 minuut voordat we de trein instapte was tygo ziek geworden en moest ik hem wereldrecord verschonen. Ging maar net en snel een sarong om hem heen geslagen. Tijdens de treinrit rook het naar koeienstal maargoed..
Ella is echt een leuk plaatsje in een prachtige omgeving echt top! We hebben lekker rustig aan gedaan en zijn naar een waterval geweest. Ook zijn we naar een spicegarden geweest. We werden rondgeleid door de eigenaar een gepensioneerde boswachter. Echt zo leuk!! We hebben de volgende specerijen gezien: nootmuskaat, kaneel, kruidnagel, kardemon, peper, gember, sterfruit, kurkuma en chili. Echt bijzonder om de plant daarvan te zien! Gister was een mindere dag want we moesten naar het ziekenhuis met tyg. Hij sliep al twee dagen slecht en greep naar zijn oortje. Dus maar even laten controleren.Het ziekenhuis ligt 25km hiervandaan en is echt iets uit de middeleeuwen daar wil je echt niet zijn... ik was ook nog eens ziek en gammel door twee dagen nauwelijks slapen en viel daar ook nog eens flauw. Snel voor tyg wat medicijnen opgehaald en snel weer terug naar het hotel. Rest van de dag uitgerust op bed en Thomas heeft heel lief voor ons gezorgd. Gisteravond werd Yara ook nog eens ziek dus ging lekker hier.. vandaag gaat het al wat beter en zijn we naar een thee fabriek van 100 jaar oud geweest. Echt super mooi om te zien! morgen gaan we met de taxi van de buurman hier naar een wildpark en daarna door naar arugam bay voor een paar dagen lekker aan de kust.

• 29 September 2017 - 15:40

Chantal :

Leuk om jullie verslag te lezen.
    Minder leuk dat jullie wat ziekjes geweest zijn. Hopen dat het daar bij blijft. Geniet van jullie verdere reis. Oma vond facetime'n geweldig.

• 29 September 2017 - 17:23

Marcella:

wat een toestand gelukkig gaat het weer beter met Tygo!
    ook mooi om te zien al die kruiden die er groeien!×××

• 29 September 2017 - 17:57

Ab En Greet :

Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen aleen jammer dat de kids een beetje ziek waren maar jullie zien en genieten wel zo te zien op de foto,s

• 29 September 2017 - 21:52

Marjolijn Rigtering:

Het is bij jullie een uur of vijf, zes later dan bij ons denk ik. Dus is Thomas al jarig !!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd Thomas en hopelijk is iedereen weer gezond om lekker samen feest te kunnen vieren ! Heb een hele fijne dag . Liefs Marjolijn.

• 29 September 2017 - 23:09

Lucia:

Proficiat!! Thomas

• 29 September 2017 - 23:21

Monique:

Wat balen van de ziekenboeg ..... probeer af en toe een blikje coca cola te drinken! Dat heeft mij door 4 maanden India gesleept zonder echt ziek te worden. Hopelijk snel weer opgeknapt en kunnen jullie Thomas zijn verjaardag vieren!

• 30 September 2017 - 01:20

Charlie:

Wat een gedoe, jullie immuumsysteem moet even wennen van aan t leven daar. Mooie foto's weer. Dikke kus voor de kinderen. En ja broer... van harte gefeliciteerd met je 34ste verjaardag!!

• 30 September 2017 - 09:17

Natasja:

Heel veel beterschap gewenst

• 01 Oktober 2017 - 10:34

Daan En Margot:

Hoi allemaal,geweldig om jullie te volgen op
    deze manier.
    Jullie genieten optimaal zo te zien
    Blijf het een groot avontuur vinde
    Hoop dat iedereen weer fit is
    Wij genieten mee
    Gr Margot en Daan