voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Suus, Thomas, Yara & Tygo - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Suus, Thomas, Yara & Tygo

03 Augustus 2017 | Nederland, Nederland

Nog 6,5 week en dan gaan we op avontuur!
We hebben er super veel zin in en zijn nog druk met de laatste voorbereidingen. Nog 3x een inenting halen, visum voor Sri lanka regelen, al onze spullen naar een opslagbox en verder zijn we er klaar voor. We hebben nog wat reisgadgets aangeschaft en ben super benieuwd of dat ons reizen wat relaxter maakt. Een scrubba waszak voor de handwas, een legsup hangmatje voor in het vliegtuig voor beide kids (wat je kan ombouwen tot soort van bedje zodat ze languit op de stoel kunnen slapen). Nu is de bagageglijst nu wel compleet denk ik, ben erg benieuwd hoe het reizen met alleen handbagage zal zijn.
Verder zijn we aan het bedenken hoe onze globale route zal zijn. Het idee is nu 4-6wk naar sri lanka en dan door naar thailand voor het lampionnen festival in chiang mai en verder staat niks echt vast. Wel willen we graag daarna door naar Vietnam en Maleisië en als het budget het toelaat naar Bali en Japan. Hoelang we ergens verblijven en waar dat zien we daar wel.
Dus nog even wachten en dan kunnen we op pad!!!

• 03 Augustus 2017 - 22:50

Chantal :

Sterkte nog met de spuiten

• 04 Augustus 2017 - 05:43

Jolanda:

Iekzzz spuiten maar ja de rest klinkt fantastisch!

• 04 Augustus 2017 - 06:55

Cindy:

Cool! Ben zo benieuwd naar jullie verhalen! Gelukkig binnenkort nog afgesproken voor dat deze mooie reis van start gaat!

• 04 Augustus 2017 - 09:41

Marcella:

Nu komt jullie reis wel heel snel dichtbij!